איך לפתוח קונדיטוריה? הכל על הקמת קונדיטוריה ועלויות

יש לכם כישרון מיוחד להכנת עוגות ומאפים? רוצים להגשים את התשוקה שלכם לאפייה על ידי פתיחת קונדטוריה?  בחברת י. פפר בע"מ תמצאו ציוד איכותי וחיוני לעבודה שוטפת של קונדיטוריות.

למי שרוצה להבין איך לפתוח קונדיטוריה או כמה עולה לפתוח קונדיטוריה כדאי ליצור קשר עם חברתנו לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא. כמו כן, לפניכם כמה דגשים בסיסיים לגבי הקמת קונדיטוריה

 

 

כמה עולה לפתוח קונדיטוריה?

התשובה לשאלה כמה עולה לפתוח קונדיטוריה מורכבת בעיקר מהכנת המקום ומרכישת ציוד. עבור הקונדיטוריה יש צורך בהשכרת מקום בשטח של כמאתיים מטר רבוע, לצד שיפוץ והכנת המקום לעבודה. ההוצאה העיקרית הנוספת הינה רכישת ציוד אפייה על מרכיביו השונים. כמו כן, יש לקחת בחשבון עלויות של כוח אדם, ולהוסיף לעלויות פתיחת העסק את המחיר חומרי הגלם,  עלויות שוטפות של החזקת המקום וכן עלויות הנדרשות עבור פרסום ושיווק.

כל זאת יכול במקרה הטוב להסתכם במאות אלפי שקלים בודדות, ולעלות לחצי מיליון שקל ואף יותר, בהתאם לגדול המקום, סוג המוצרים שהוא מספק, השקעה בעיצוב של המבנה וכדומה.

 

הציוד הנדרש לפתיחת קונדיטוריה 

יש רשימה לא קטנה של ציוד שאתם חייבים לרכוש, וכדאי כמובן שיהיה איכותי ומתקדם כפי שאנו מספקים. הציוד כולל בין היתר:

 

 

להזמנת ציוד איכותי ומתקדם לקונדיטוריות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת י. פפר בע"מ בטלפון 03-5335038.