תנור לאפיית בגטים – איזה דגמים מומלצים?

מעוניינים להכין בגטים בית הקפה, במאפייה או בסנדוויצ'יה שלכם?  אצל י. פפר בע"מ תמצאו מבחר איכותי ומתקדם של דגמי תנור בגטים. מתוך המבחר תוכלו לרכוש תנור לאפיית בגטים שמתאים לצרכים שלכם, לגדלי הבגט המבוקשים, לתפוקה הנדרשת, ולשטח הפנוי להצבת התנור.

בואו נכיר קצת יותר את הבגט

 לפני שנדבר על תנורי אפייה לבגטים, בואו נכיר קצת יותר את הלחם הפריך והטעים הזה. מקורו של הבגט בצרפת, ומשמעות שמו בצרפתית הוא מקל קטן, דבר המעיד על צורתו האופיינית, של מקל צר וארוך. לפי האגדה, המקור לצורתו הייחודית של הבגט עוד בימי נפוליאון בונפרטה, שדרש שיכינו לחייליו לחם מוארך שניתן יהיה לשים בכיסי המכנסיים, ושלא יתפוס מקום בתרמילים שלהם. ואם נדייק בסטנדרטים צרפתיים, בכדי שלחם ייקרא בגט הוא נדרש להיות לכל הפחות באורך של כשישים ס"מ ובקוטר של כחמישה ס"מ.

 מרקמו הפריך של הבגט מושג בזכות אדי מים שמותזים על הלחם במהלך אפייתו. אדי המים המותזים יוצרים קרום אטום וקשה וחלק פנימי רך ונימוח. הדבר הושג בעקבות פיתוח של תנורי קיטור במאה התשע עשרה, וברור שכדי לקבל בגט ארוך, פריך ובאמת טעים יש להכינו עם אמצעי אפייה נאותים.

 

מבחר איכותי של תנורי אפייה לבגטים

 חברתנו משווקת מבחר מתקדם של תנורים להכנת בגטים. המבחר כולל למשל תנורי אפייה גדולים להכנת בגטים מסדרת Bakerlux Shop.Pro, עם דגמי ויטוריה וקמילה שמתאימים לשישה עד עשרה מגשים. ניתן גם להזמין תנורי אפייה מקצועיים וקומפקטיים מדגם אריאנה, או לבחור בתנור לאפיית בגטים מדגם רוזלה, שהינו תנור תלת פאזי, יותר גדול מדגם אריאנה, שיש לו קיבולת של ארבעה מגשים במידות של 60 על 40 ס"מ. בנוסף, ניתן להזמין תא תפיחה עם שמונה מגשים.

לפניכם פירוט לגבי חלק מהתנורים לבגטים שאנו מוכרים.

 תנורי אפייה לבגטים מסדרת BAKERLUX SHOP.Pro

תנורי אפייה לבגטים מסדרת BAKERLUX SHOP.Pro הינם תנורים מקצועיים ומבוקשים במיוחד, מתקדמים ורבי עוצמה, פשוטים לתפעול, המספקים מענה למגוון צרכי אפייה לרבות הכנת בגטים. התנורים עצמם מבוססים על טכנולוגיות חדישות המעניקות מענה אפייה אמין, יעיל ומדויק במיוחד. הטכנולוגיה המתקדמת ניכרת בין היתר בלוח בקרה בעל ממשק לד פשוט ונוח לשימוש, וכן ביכולת לספק לחות בכל שלבי האפייה, לרבות שלבים קריטיים ורגישים.

 מעבר לכך, לתנורים אלו יש מגוון עשיר של פונקציות, ביניהן תשעים ותשע תוכניות זיכרון, תוכניות של עד שלושה שלבי אפייה, שליטה מלאה ברמת הלחות של תא האפייה, מאווררים בעלי שתי מהירויות, ויכולת בקרה של תא התפיחה.

תנור בגטים מקצועי קטן וחד פאזי דגם איראנה

 תנור לבגטים מסדרת BAKERLUX SHOP.Pro מדגם אריאנה הינו תנור חד פאזי קטן במיוחד, שלמרות היותו קומפקטי הינו מקצועי לכל דבר, אמין במיוחד, ויש לו רכיבי חימום רבי עוצמה המספקים ביצועים מעולים. בתור שכזה הוא מתאים למקומות עם שטח מוגבל, לרבות מעדניות, דוכני פלאפל ושווארמה, שניצליות, בתי קפה, בתי מאפה, קיוסקים ואפילו לשימוש ביתי.

 התנור עצמו מורכב מתא אפייה עשוי מנירוסטה איכותית, עמידה והיגיינית. הוא מספק פונקציות שונות שכוללות בין היתר אפשרות לאפייה עם התזת מים, במערכת הכוללת משאבת מים פנימית בה המים מגיעים ממיכל חיצוני או בקבוק ללא צורך לחבר את התנור לברז. בנוסף, לתנור יש ארבעה מגשים 33 על 46 ס"מ, עם מרווח של 7.5 ס"מ בין המגשים. יחד עם זאת, מכיוון שבגטים תופחים בעת הכנתם, ניתן לעשות שימוש רק בשני מגשים בכל מחזור. בנוסף לבגטים התנור גם מתאים לאפיית לחמניות, פיתות, לחמים וקישים.

תנורי אפייה מקצועיים BAKERLUX & LINE MISS

 תנורי אפייה BAKERLUX & LINE MISS הינם תנורים מקצועיים מעולים להכנת בגטים, המשלבים בין פרקטיות ויעילות, מבלי שיתפסו יותר מידי נפח במרחב. כמו כן, בתנורים אלו יש טכנולוגיה ייחודית המספקת פיזור אחד של חום ואוויר בתא האפייה, לצד יכולת לייצר באופן מיידי לחות בטווח רחב של טמפרטורות, וכן במידת הצורך לחלצה החוצה.

להזמנת תנור אפייה לבגטים ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת י. פפר בע"מ בטלפון 03-5335038.