ציוד למטבח מוסדי – הזמנת ציוד למטבח תעשייתי

מנהלים מטבח מוסדי או מתכננים להקים מטבח תעשייתי? בחברת י. פפר בע"מ מציעים ציוד למטבח מוסדי הספק מענה יעיל למגוון צרכי הכנת המזון.

 

תכנון והקמה של מטבח מוסדי

תכנון והקמה של מטבח מוסדי שונים מהותית מתכנון והקמה של מטבח עסקי כמו מסעדה, מעצם היותם הפועלים בקנה מידה מאוד גדול, נדרשים לעמוד בסטנדרטים מאוד מחמירים של  תברואה ושל הרשות המקומית, מעסיקים הרבה מאוד עובדים, ומוציאים מידי יום מאות ואף אלפי מנות אוכל.

התכנון לוקח בחשבון שורה ארוכה של פרטים וגורמים, לרבות סוג וכמות המזון שיוכן, אופן הגשתו והפצתו והתקנה של תשתיות נאותות. זאת בנוסף לתכנון נכון של אזורי עבודה מופרדים המבטיחים רמה גבוהה של היגיינה, כולל אזורי הגשה, אזורי ייצור, אזורי אחסון ואזורי שטיפה. 

וכמובן, יש צורך ברכישת ציוד למטבח תעשייתי כפי שחברתנו מספקת, שיכול לעמוד בדרישות ובעומסי העבודה.

 

מה כולל ציוד למטבח מוסדי

ציוד מוסדי למטבחים נדרש להיות מתקדם, איכותי ועמיד במיוחד, ולעמוד בדרישת תקן מחמירות. למעשה, ציוד למטבחים תעשייתיים מורכב משורה ארוכה של מוצרים, המשתנים בהתאם לצורכי המטבח וסוג מנות האוכל שהוא מכין. בין היתר ציוד תעשייתי למטבח כולל תנורי אפייה ובישול מתקדמים וגדולים שמספקים מענה למגוון רחב של צרכים. כמו כן, ציוד למטבח התעשייתי כולל ציוד לצורכי אפייה, לרבות מיקסרים, מלשות, מרדדות, מוצרי התפחה ועוד, לצד מוצרי בישול שונים כמו מיקרוגל, מעשנת, ציוד אידוי וצלייה, ארונות קירור, מקפיאים, מדיחי כלים, מדפי אחסון, סכינים, קרשי חיתוך, עגלות ועוד.

 

תנורים מתקדמים למטבח מוסדי

באתר ובבית העסק שלנו מוצע מבחר איכותי ומתקדם של ציוד מטבח תעשייתי הממוקד בעיקר בצורכי אפייה ובישול. לדוגמא, ציוד למטבח מוסדי מורכב מתנורי בישול ואפייה מתקדמים במיוחד, הכוללים בין היתר תנורי בישול קומביסטימר של CHEFTOP MIND.Maps ותנור מהיר בשילוב מיקרוגל מדגם SPEED.PRO

 

תנורי בישול CHEFTOP MIND.Maps

תנורי בישול CHEFTOP MIND.Maps הינם תנורי קומביסטימר הנחשבים למתקדמים והחכמים ביותר בעולם. אלו תנורים שבהם ניתן לבצע מגוון פעולות של בישול, לרבות פעולות מיוחדת של צלייה, השחמה, אידוי, עישון, הכנה של צ'יפס, סו-ויד ועוד. התנורים כוללים מגוון רחב של פונקציות מתקדמות שנשענות גם על בינה מלאכותית.

בנוסף, עם התנורים האלו תוכלו לשלוט ברמות לחות, במידת הצורך לנקז אדים או להיפך - ליצור קיטור מאוד סמיך. כמו כן, לתנורים יש מאווררים איכותיים המפזרים את האוויר באופן אחיד, כשניתן לשלוט ברמת עוצמת זרימת האוויר מעדינה ועד מסיבית. התנורים גם מצוידים בלוח בקרה פשוט ונוח לשימוש, עם שלל פונקציות ומידע מקיף אודות תפקודי ונתוני התנור שניתן לקבלם גם לטלפון חכם.

למשל, תוכלו לבחור בקרוב לארבע מאות תוכניות בישול ומתכונים שנקבעו מראש, לבצע תוכניות אופן ידני, וליהנות מתשעה שלבים שונים של בישול. ואם בכל זאת אתם מתקשים לתפעל את התנור, יש לכם מסייע דיגיטלי שידריך אתכם כיצד לעשות שימוש במכשיר, ויעניק לכם שלל עצות יעילות. כמו כן, הבינה המלאכותית שיש בתנור מפקחת על צריכת המשאבים שלו ותמליץ על דרכי פעולה שחוסכות בחומרי גלם, חשמל ומים.

כל זאת ועוד מבטיח קבלת מנות ברמת הכנה מושלמת, עם חיסכון ניכר בעלויות ומשאבים.

 

תנור מהיר משולב מיקרו  SPEED.PRO

תנור מהיר משולב מיקרו  SPEED.PROהינו מוצר ייחודי וחדשני. ניתן לעשות בו שימוש כתנור רגיל או כתנור מהיר המשלב בין תכונות של תנור מיקרוגל לתנור קונבקציה. מדובר בתנור מתקדם וחדשני עם רמה גבוהה במיוחד של יעילות, אמינות ודיוק. הוא כולל לוח בקרה בעל ממשק אפייה עם יכולת לשלב כמה הליכים, והינו מושלם להפשרת ובישול מאכלים קפואים, לצד יכולת לחמם כל סוג של מזון. הודות למהירות שלו, תוכלו לקצר את זמני ההמתנה של הלקוחות ולהעלות בכך את הרווחיות שלכם מן המוצרים.  

 

להזמנת ציוד איכותי ומתקדם למטבחים מוסדיים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת י. פפר בע"מ בטלפון 03-5335038.